سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ 5939
درباره خودم
شکافی عمیق در نظام جنسی حاکم بر جامعه ما - ازدواج تلفیقی یا مرکب
متفکر313
محصول تفکر...
حرف حساب
وبلاگ های مفید
اشتراک
 
موسیقی وبلاگ
یاهو


همه می دانیم که سن بلوغ جنسی در پسرها 13-15 سالگی ودر دختر ها دو سال قبل از ان است (معمولا) این در حالیه که سن ازدواج در عصر حاظر ودر جامعه ایران به دلایل خواسته ونا خواسته (هر دو) تا حدود 10 سال پس از بلوغ جنسی بالا رفته وجوانان بهمین دلیل نمی توانند همچون گذشته به طور طبیعی ودر سنین اوج غریزه جنسی نیاز خودشان را تامین کنند ...

واقعا تکلیف غریزه جنسی این جوان ها که تعدادشون به میلیون ها می رسد چیست؟ چرا کسی به فکر این معضل ومشکل بزررررگ اجتماعی جوانان امروز نیست وچاره ای اندشیده نمی شود؟ مگر نیاز وعطش جنسی از جمله ریشه دارترین نیاز های ادمیان وبخصوص جوانان نیست چرا ان طور که شایسته است به اون بها داده نمی شود وهمه خاموش اند وبه سادگی از کنار ان می گذرند؟!

ایا می توان شیوه ای که در قدیم وزمان ازدواج به موقع جوانان بکار برده می شد ادامه داد؟ زمانه تغییر یافته و با شرایط خاص خود را نمایان کرده ...فکر نمی کنید همین بی تفاوتی ماست که علت فساد روز افزون دخترها وپسرها شده؟ فکر نمی کنید که علت عمده بد حجابی یا به عبارت دقیق تر بی حجابی ها نیاز ارضا نشده عاطفی دخترها وغریزه ابراز جمال شون هست ؟

اگر در سابق که ازدواج در سنین پایین .. مظاهر فساد اجتماعی کم .. وارتباطات محدود بود خدای مهربان قانونی به نام ازدواج موقت را برای رفع کمبود های جنسی که ازدواج دایم برای پر کردن ان ها کافی نبود تشریع کرد (چرا که ان کمبود ها استعداد رشد فساد را در جامعه افزایش می داد) وبر ان تاکید ورزید حال که شرایط تغییر کرده وهجوم عوامل محرک از همه طرف نیاز به ان را صد چندان کرده چگونه خواهد بود؟

 




نویسنده: متفکر313(سه شنبه 85/10/5 :: ساعت 3:32 صبح)