سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | ارتباط با من | درباره من | پارسی بلاگ 5945
درباره خودم
از ازدواج موقت تا ترکیبی!! (مطلب ثابت وبلاگ)ـ - ازدواج تلفیقی یا مرکب
متفکر313
محصول تفکر...
حرف حساب
وبلاگ های مفید
اشتراک
 
موسیقی وبلاگ
یاهو

بسم الله الرحمن الرحیم

از ازدواج موقت تا ازدواج ترکیبی!!

نحوه اجرا وتطبیق هر قانون کلی باید متناسب با نیاز مورد نظر باشد تا بتواند کمبود را رفع کند مثلا برای اجرای قوانین مربوط به چراخ راهنما سه راه می توان فرض کرد:

1-از ان برای پیشبرد مقاصد پلید و شخصی استفاده بشود به عبارت دیگر از ان سوء استفاده بشود مثلا ملت رو با چراغ راهنما الاف کنند تا جناب فلان مسئول از فلان خیابان رد بشود!

 اینجا هیچ کس به قانون راهنمایی ورانندگی فحش نمی دهد واز ان قوانین متنفر نمی شود اما ممکن است در طول مسیرش فحش حواله ان شخص کند!

2-طرز عمل واجرای قانون متناسب با موقعیت مورد نظر نباشد مثلا چراغ راهنما را وسط یه میدان کوچک قرار بدهند!

3-شیوه اجری منطبق بر موقعیت مورد نظر است وتنها در اینصورت است که قانون مورد نظر جواب گوی نیاز خواهد بود وکمبود وخلا را پر خواهد کرد

ازدواج موقت هم که یک قانون الهی ست دقیقا تمام سه مورد بالا را داراست

ممکن است ازدواج موقت مورد سوء استفاده بعضی عناصر فرصت طلب واقع بشود ومشکلاتی را ببار بیارود ... در اینجا نیز ان شخص است که باید نکوهیده شود ومورد مؤاخذه قرار بگیرد نه خود قانون .. ان هم قانونی که مقننش خداست ... مورد اعتراض نحوه اجرای قانون توسط فلان شخص است.

همچنین ممکن است این قانون الهی متناسب با موقعیت مورد نظر اجرا نشود و در نتیجه باز مثمر ثمر نخواهد بود وممکن است مشکلاتی را هم بوجود بیارود! ... مثلا اگر قرار باشد دختران وپسران مجرد درفاصله معمولا زیاد میان سن بلوغ وازدواج دایم برای رفع وتامین نیاز غریزی شان هر یک مدت با یک نفر باشند وبعد از یک شب یا یک هفته یا یک ماه جدا بشوند و پس از مدتی باز برای تامین نیازشان دنبال دیگری بگردند! ... این طرز تطبیق ازدواج موقت در مورد مجرد ها می تواند مشکلاتی را همچون هرج ومرج جنسی در جامعه و... را به بار بیارود 

اینجا هم باز ایرادی به قانون وارد نیست ایراد از مجری ست که درست قانون را اجرا نکرده است وگرنه ازدواج موقت با مدت کوتاه اگر در مورد مردان متاهلی که از خانواده خود دور اند اجری بشود مشکل را حل می کند علاوه بر اینکه می تواند تقویتی برای اوضاع اقتصادی زنان بیوه باشد , واگر مرد و زن در مراعات حدود وضوابط ازدواج موقت کوتاهی نکنند مشکلی نیز به وجود نمی اید

اما جای سوال باقی می ماند که قانون ازدواج موقت چگونه باید تطبیق بشود تا بتواند مشکل جوانان مجرد امروز را برطرف سازد؟ چه حالتی باید به ازدواج موقت داد تا به شکل  جالی خالی مورد نظر در بیاید  و بتواند ان را پر کند؟ چگونه باید این حکم خوب خدا را اجرا کنیم تا متناسب با این مورد خاص باشد؟ 

به نظر بنده تنها راهکار اجرا وتطبیق این حکم خوب خدا که متناسب  با حال وروز جوانان مجرد  امروزی ست همان ترکیب موقت با دایم هست ...

به این صورت که دختران وپسران چند سال قبل از ازدواج شریک زندگی خود را همچون سابق انتخاب کنند اما به دلیل عدم امکان ازدواج دایم دست به ازدواج موقت بزنند وبه یکدیگر محرم شوند و با ثبت این ازدواج قانونا هم همسر درجه دوم محسوب شوند ...با رواج این شیوه وجا افتادن ان می توانیم به جایی برسیم که فرزندانمان را بلافاصله بعد از بلوغ جنسی ودر سنین 15/17 سالگی بیمه کنیم ... این روش علاوه بر انکه شناخت همسران رو نسبت به هم قبل از ازدواج بالا می بره (که خود باعث کاهش  امار طلاق ها خواهد شد) با تامین غریزه جنسی جوان ها از خیلی فسادها جلوگیری خواهد کرد.




نویسنده: متفکر313(دوشنبه 85/10/4 :: ساعت 8:29 عصر)